Η υποδομή που λείπει.
3 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Η υποδομή που λείπει.
Στην Ελλάδα της σπατάλης του δημοσίου χρήματος, οι υποδομές του εκπαιδευτικού συστήματος θεωρούνται απαράδεκτες.
Προτείνουμε:
1)Την αποκέντρωση της διαχείρισης των κονδυλίων, για τις υποδομές των σχολείων. Τα χρήματα από την κεντρική διοίκηση θα δίνονται με βάση τον αριθμό των μαθητών κάθε δήμου επί ένα δείκτη στο οποίο θα συμπυκνώνονται τα λοιπά γεωγραφικά- κοινωνικά «κριτήρια». Ειδική δημοτική συνέλευση θα κατανείμει τα κονδύλια, αυτά, ανά σχολείο με βάση πάλι τον αριθμό των μαθητών επί ένα δείκτη στον οποίο θα συνυπολογίζονται όλα τα ιδιαίτερα κριτήρια κάθε περιοχής του Δήμου. Ευέλικτο όργανο εκλεγμένο από αυτή την συνέλευση για κάθε σχολείο, θα έχει τον διαχειριστικό έλεγχο.
Συμβουλευτικό και ελεγκτικό ρόλο θα έχουν τα προεδρία των συλλογών γονέων και κηδεμόνων του κάθε σχολείου. Τα προεδρία θα είναι εκλεγμένα με μονοετή θητεία. Κανένας γονιός δεν θα μπορεί να εκλεγεί για παραπάνω από δυο θητείες.
2)Την δημιουργία νέων σχολείων. Κανένα κτίριο να μην είναι παλαιότερο των είκοσι ετών.
Την αγορά χαμηλού κόστους υπολογιστών (γιατί όχι το laptop των 100 δολαρίων) και την χρησιμοποίηση ελεύθερου λογισμικού για την λειτουργία του. Στόχος να είναι, η δημιουργία τόσων θέσεων υπολογιστών, όσοι και οι μαθητές. Την επέκταση των wi-fi spots σε όλα τα γυμνάσια και τα λύκεια της χώρας.
3)Την δημιουργία ηλεκτρονικών βιβλιοθηκών προσβάσιμων για όλους, από το διαδίκτυο.
4)Την δημιουργία περισσότερων θεματικών λυκείων. Αθλητικών, Οικολογικών, Γεωργικών (για τις περιοχές με μεγάλη αγροτική ανάπτυξη). Τα σχολεία αυτά να εντάσσουν επιπρόσθετα μαθήματα πάνω στην ειδίκευση τους πέραν του χρόνου των υπολοίπων μαθημάτων.
Την λειτουργία των ολοήμερων σχολείων. Ο μαθητής να προσέρχεται το πρωί και να φεύγει από αυτά, το απόγευμα, διαβασμένος. Η τσάντα να παραμένει στο σχολείο.
Απο τους "φακέλους προτάσεων"
Προτείνουμε:
1)Την αποκέντρωση της διαχείρισης των κονδυλίων, για τις υποδομές των σχολείων. Τα χρήματα από την κεντρική διοίκηση θα δίνονται με βάση τον αριθμό των μαθητών κάθε δήμου επί ένα δείκτη στο οποίο θα συμπυκνώνονται τα λοιπά γεωγραφικά- κοινωνικά «κριτήρια». Ειδική δημοτική συνέλευση θα κατανείμει τα κονδύλια, αυτά, ανά σχολείο με βάση πάλι τον αριθμό των μαθητών επί ένα δείκτη στον οποίο θα συνυπολογίζονται όλα τα ιδιαίτερα κριτήρια κάθε περιοχής του Δήμου. Ευέλικτο όργανο εκλεγμένο από αυτή την συνέλευση για κάθε σχολείο, θα έχει τον διαχειριστικό έλεγχο.
Συμβουλευτικό και ελεγκτικό ρόλο θα έχουν τα προεδρία των συλλογών γονέων και κηδεμόνων του κάθε σχολείου. Τα προεδρία θα είναι εκλεγμένα με μονοετή θητεία. Κανένας γονιός δεν θα μπορεί να εκλεγεί για παραπάνω από δυο θητείες.
2)Την δημιουργία νέων σχολείων. Κανένα κτίριο να μην είναι παλαιότερο των είκοσι ετών.
Την αγορά χαμηλού κόστους υπολογιστών (γιατί όχι το laptop των 100 δολαρίων) και την χρησιμοποίηση ελεύθερου λογισμικού για την λειτουργία του. Στόχος να είναι, η δημιουργία τόσων θέσεων υπολογιστών, όσοι και οι μαθητές. Την επέκταση των wi-fi spots σε όλα τα γυμνάσια και τα λύκεια της χώρας.
3)Την δημιουργία ηλεκτρονικών βιβλιοθηκών προσβάσιμων για όλους, από το διαδίκτυο.
4)Την δημιουργία περισσότερων θεματικών λυκείων. Αθλητικών, Οικολογικών, Γεωργικών (για τις περιοχές με μεγάλη αγροτική ανάπτυξη). Τα σχολεία αυτά να εντάσσουν επιπρόσθετα μαθήματα πάνω στην ειδίκευση τους πέραν του χρόνου των υπολοίπων μαθημάτων.
Την λειτουργία των ολοήμερων σχολείων. Ο μαθητής να προσέρχεται το πρωί και να φεύγει από αυτά, το απόγευμα, διαβασμένος. Η τσάντα να παραμένει στο σχολείο.
Απο τους "φακέλους προτάσεων"
Απ: Η υποδομή που λείπει.
Αγαπητέ φίλε
Κατά την γνώμη μου, το πρώτιστο για την παιδεία είναι η εκ βάθρων αλλαγή του διδακτικού - εκπαιδευτικού συστήματος.
Η παιδεία δεν είναι ουσιαστική δεν είναι πραγματική, είναι παιδεία ρομπότ που δεν παρέχει το βασικότερο : την πραγματική γνώση, αλλά αποτελεί και είναι σχεδιασμένη ως προθάλαμος για την αγορά εργασίας. Λειτουργεί ως κρεατομηχανή δημιουργίας φυτών και επιλογής υπαλλήλων. Αυτό δεν είναι παιδεία.
Μερικά πράγματα γράφω στο "Θέλουμε". Εάν θέλεις δες τα. Θαρρώ πως δείχνουν κάποια πράγματα, πως περιέχουν κάποιες προτάσεις.
Κατά την γνώμη μου, το πρώτιστο για την παιδεία είναι η εκ βάθρων αλλαγή του διδακτικού - εκπαιδευτικού συστήματος.
Η παιδεία δεν είναι ουσιαστική δεν είναι πραγματική, είναι παιδεία ρομπότ που δεν παρέχει το βασικότερο : την πραγματική γνώση, αλλά αποτελεί και είναι σχεδιασμένη ως προθάλαμος για την αγορά εργασίας. Λειτουργεί ως κρεατομηχανή δημιουργίας φυτών και επιλογής υπαλλήλων. Αυτό δεν είναι παιδεία.
Μερικά πράγματα γράφω στο "Θέλουμε". Εάν θέλεις δες τα. Θαρρώ πως δείχνουν κάποια πράγματα, πως περιέχουν κάποιες προτάσεις.
Απ: Η υποδομή που λείπει.
tha symfwnisw kai egw. To provlhma ths paideias sthn Ellada den einai toso to provlhma twn ypodomwn giati ta teleytaia 10 xronia exoun ginei kinhseis toso se dhmiourgia newn ktiriwn oso kai h paroxh eksoplismou. To vasiko provvlhma tou ekpaideytikou mas systhmatos einai h koultoura tou kai h genikoterh filosofia tou.
Shmera oi mathites einai apla rompot enos aparadektou ekpaideytikou systhmatos. Den axiopoihte h eleytherh skepsh kai h dhmiourgikothta. Prwsopikh mou ektimhsh einai oti h ekpaideysh mas prepei na paragei energous polites me eyrwpaikh paideia kai perivallontikh syneidish. An theloume na alaksei epitelous h "sipsh" sto politiko mas systhma prepei oi neoi mas na diamorfwnonte ws skeptomenoi neoi kai na axiopoioun oles tis dexiothtes tous.
Shmera oi mathites einai apla rompot enos aparadektou ekpaideytikou systhmatos. Den axiopoihte h eleytherh skepsh kai h dhmiourgikothta. Prwsopikh mou ektimhsh einai oti h ekpaideysh mas prepei na paragei energous polites me eyrwpaikh paideia kai perivallontikh syneidish. An theloume na alaksei epitelous h "sipsh" sto politiko mas systhma prepei oi neoi mas na diamorfwnonte ws skeptomenoi neoi kai na axiopoioun oles tis dexiothtes tous.
karamitsos- Αριθμός μηνυμάτων : 5
Registration date : 17/01/2008
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης