ΓΙΝΕ ΕΣΥ Η ΑΛΛΑΓΗ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Η υποδομή που λείπει.

3 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Η υποδομή που λείπει. Empty Η υποδομή που λείπει.

Δημοσίευση  papachatzis 18/1/2008, 03:55

Στην Ελλάδα της σπατάλης του δημοσίου χρήματος, οι υποδομές του εκπαιδευτικού συστήματος θεωρούνται απαράδεκτες.
Προτείνουμε:
1)Την αποκέντρωση της διαχείρισης των κονδυλίων, για τις υποδομές των σχολείων. Τα χρήματα από την κεντρική διοίκηση θα δίνονται με βάση τον αριθμό των μαθητών κάθε δήμου επί ένα δείκτη στο οποίο θα συμπυκνώνονται τα λοιπά γεωγραφικά- κοινωνικά «κριτήρια». Ειδική δημοτική συνέλευση θα κατανείμει τα κονδύλια, αυτά, ανά σχολείο με βάση πάλι τον αριθμό των μαθητών επί ένα δείκτη στον οποίο θα συνυπολογίζονται όλα τα ιδιαίτερα κριτήρια κάθε περιοχής του Δήμου. Ευέλικτο όργανο εκλεγμένο από αυτή την συνέλευση για κάθε σχολείο, θα έχει τον διαχειριστικό έλεγχο.
Συμβουλευτικό και ελεγκτικό ρόλο θα έχουν τα προεδρία των συλλογών γονέων και κηδεμόνων του κάθε σχολείου. Τα προεδρία θα είναι εκλεγμένα με μονοετή θητεία. Κανένας γονιός δεν θα μπορεί να εκλεγεί για παραπάνω από δυο θητείες.

2)Την δημιουργία νέων σχολείων. Κανένα κτίριο να μην είναι παλαιότερο των είκοσι ετών.
Την αγορά χαμηλού κόστους υπολογιστών (γιατί όχι το laptop των 100 δολαρίων) και την χρησιμοποίηση ελεύθερου λογισμικού για την λειτουργία του. Στόχος να είναι, η δημιουργία τόσων θέσεων υπολογιστών, όσοι και οι μαθητές. Την επέκταση των wi-fi spots σε όλα τα γυμνάσια και τα λύκεια της χώρας.

3)Την δημιουργία ηλεκτρονικών βιβλιοθηκών προσβάσιμων για όλους, από το διαδίκτυο.

4)Την δημιουργία περισσότερων θεματικών λυκείων. Αθλητικών, Οικολογικών, Γεωργικών (για τις περιοχές με μεγάλη αγροτική ανάπτυξη). Τα σχολεία αυτά να εντάσσουν επιπρόσθετα μαθήματα πάνω στην ειδίκευση τους πέραν του χρόνου των υπολοίπων μαθημάτων.
Την λειτουργία των ολοήμερων σχολείων. Ο μαθητής να προσέρχεται το πρωί και να φεύγει από αυτά, το απόγευμα, διαβασμένος. Η τσάντα να παραμένει στο σχολείο.

Απο τους "φακέλους προτάσεων"
papachatzis
papachatzis
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Location : Πετρούπολη, Αθήνα
Registration date : 09/01/2008

http://proxeirotetradio.blogspot.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Η υποδομή που λείπει. Empty Απ: Η υποδομή που λείπει.

Δημοσίευση  DimKaramitsas 18/1/2008, 08:54

Αγαπητέ φίλε
Κατά την γνώμη μου, το πρώτιστο για την παιδεία είναι η εκ βάθρων αλλαγή του διδακτικού - εκπαιδευτικού συστήματος.
Η παιδεία δεν είναι ουσιαστική δεν είναι πραγματική, είναι παιδεία ρομπότ που δεν παρέχει το βασικότερο : την πραγματική γνώση, αλλά αποτελεί και είναι σχεδιασμένη ως προθάλαμος για την αγορά εργασίας. Λειτουργεί ως κρεατομηχανή δημιουργίας φυτών και επιλογής υπαλλήλων. Αυτό δεν είναι παιδεία.
Μερικά πράγματα γράφω στο "Θέλουμε". Εάν θέλεις δες τα. Θαρρώ πως δείχνουν κάποια πράγματα, πως περιέχουν κάποιες προτάσεις.

DimKaramitsas

Αριθμός μηνυμάτων : 95
Registration date : 17/01/2008

http://dialogoskoinonia.wordpress.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Η υποδομή που λείπει. Empty Απ: Η υποδομή που λείπει.

Δημοσίευση  karamitsos 23/1/2008, 21:59

tha symfwnisw kai egw. To provlhma ths paideias sthn Ellada den einai toso to provlhma twn ypodomwn giati ta teleytaia 10 xronia exoun ginei kinhseis toso se dhmiourgia newn ktiriwn oso kai h paroxh eksoplismou. To vasiko provvlhma tou ekpaideytikou mas systhmatos einai h koultoura tou kai h genikoterh filosofia tou.

Shmera oi mathites einai apla rompot enos aparadektou ekpaideytikou systhmatos. Den axiopoihte h eleytherh skepsh kai h dhmiourgikothta. Prwsopikh mou ektimhsh einai oti h ekpaideysh mas prepei na paragei energous polites me eyrwpaikh paideia kai perivallontikh syneidish. An theloume na alaksei epitelous h "sipsh" sto politiko mas systhma prepei oi neoi mas na diamorfwnonte ws skeptomenoi neoi kai na axiopoioun oles tis dexiothtes tous.

karamitsos

Αριθμός μηνυμάτων : 5
Registration date : 17/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης